ما افتخار داریم که ارسال رایگان را به شما ارائه می‌دهیم

ما افتخار داریم که ارسال رایگان را به شما ارائه می‌دهیم

دلایل محبوبیت لاستیک کره ای

لاستیک کره ای

فهرست مطالب

انتخاب یک لاستیک مناسب دغدغه بسیاری از خودرو سوارها است. لاستیک ایرانی خریداری کنم یا خارجی؟ لاستیک ژاپنی بهتر است یا کره ای؟ کدام لاستیک کره ای برای خودروی من مناسب است؟ و بسیاری از سوالات دیگر که در ذهن هر خریداری می چرخد. در این مطلب قصد داریم به بررسی لاستیک های کره ای بپردازیم. لاستیک های کره ای یک گزینه خوب برای افراد سخت گیر هستند. دلیل آن را در ادامه خواهیم گفت. شما چه برندی از لاستیک های کره ای را می شناسید؟ کیفیت آن چگونه است؟

کشور کره جنوبی در صنعت لاستیک سازی نامی بلند آوازه دارد. تولیدات این کشور بخش قابل توجهی از بازار بین الملل را از آن خود کرده است؛ ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. لاستیک هایی که توسط صنایع لاستیک سازی کره جنوبی ساخته و روانه بازار می شوند، از امنیت بالا، عملکرد فوق العاده و راحتی مطلوبی برخوردارند. این نکات مثبت باعث شده است که تایرهای کره ای همواره در صدر پرفروش ترین لاستیک ها قرار بگیرند و در همه کشور ها محبوب باشند. لاستیک های کره ای، فارغ از برند آن ها، چنان کیفیتی دارند که توانسته اند معیارهای ارزیابی بسیاری از کشور ها را پاس کنند و وارد بازار آن ها شوند، دلیل این محبوبیت ماندگاری و طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه این محصولات می باشد. قیمت تایرهای تولید شده در کشور کره جنوبی، نسبت به تولیدات سایر کشورها از قیمت متناسب تری برخوردار است، از این رو طرفداران زیادی دارند.

تنوع لاستیک های کره ای نسبت به برندهای دیگر بسیار زیاد است. می توان گفت این کشور برای تمامی خودروها و وسایل نقلیه از جمله خودروهای سواری، لیفتراک، لودر و … تایر تولید می کند. با نگاهی به بازار لاستیک کشور خودمان، متوجه حضور مدل های بسیار زیادی از تایرهای کره ای در فروشگاه ها و مراکز پخش خواهیم شد. فروشگاه با سابقه شجاع تایر، ارائه دهنده انواع لاستیک کره ای به شما مصرف کنندگان عزیز می باشد. برای سفارش و دریافت مشاوره با تیم پشتیبان فروش تماس حاصل فرمایید.

لاستیک ماشین از نمای نزدیک
لاستیک های کره ای چه برندهایی دارند؟

برندهای محبوب لاستیک های کره ای

در اینجا با برندهای محبوب لاستیک های کره ای آشنا می شویم:

برند هانکوک، شناخته شده ترین برند لاستیک کره ای

شرکت معروف هانکوک در اواسط قرن بیستم میلادی در صنعت لاستیک سازی آغاز به کار کرد. این شرکت از صنایع قدیمی کره جنوبی به حساب می آید و امروزه از بزرگترین تولیدکنندگان تایر در جهان است. محصولات این شرکت محبوبیت زیادی در میان تمام کشور ها از جمله ایران دارند. با خرید لاستیک هانکوک متوجه خواهید شد که لاستیک های هانکوک از لحاظ کیفیت، ماندگاری و عملکرد در سطح بسیار بالایی قرار دارند. این ویژگی ها در کنار قیمت مقرون به صرفه، این برند را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

این برند لاستیک هایی تولید می کند که قیمت آن ها نسبت به رقبای اروپایی مناسب تر است. اما در مقایسه با سایر برند های کشور کره جنوبی قیمت بالاتری دارند. این نکته باعث شده این برند در بازار ایران برای استفاده در خودروهای داخلی کمتر مورد استقبال قرار بگیرد.لاستیک رادیال اصلی ترین بخش از تولیدات شرکت هانکوک است. تایرهای رادیال از سایز رینگ 13 تا 19 در بازار موجود هستند و طیف وسیعی از نیاز ها را پوشش می دهند. شما مصرف کننده عزیز باید با در نظر گرفتن نوع خودروی خود، لاستیک مناسب را خریداری کنید.

دو عدد لاستیک
لاستیک های کره ای پرطرفدار

کومهو و نکسن، در رتبه دوم

برند هانکوک در فروش تولیدات خود به ایران و سایر کشورها بسیار موفق عمل کرد و توانست نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کند. به دنبال آن شرکت های کره ای دیگری ظاهر شدند تا پا در جای پای شرکت هانکوک بگذارند. برند کومهو و نکسن از جمله برند های کره ای بودند که در اوایل 1390 خورشیدی توانستند بخش عظیمی از بازار ایران را به تصرف خود درآورند. تولیدات این شرکت های کره ای، از لحاظ راحتی و نرمی با هانکوک قابل مقایسه هستند، اما نکته قابل توجه اینجاست که محصولات کومهو و نکسن با قیمت کمتری نسبت به هانکوک عرضه می شود. این نکته طلایی در انتخاب مصرف کنندگان ایرانی اهمیت ویژه ای دارد.

شرکت کومهو در اوایل دهه 1960 میلای شروع به کار کرد و امروزه یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده لاستیک در جهان محسوب می شود. در ایران این برند محبوبیت زیادی دارد. به دلیل سواری راحت و قیمت مناسب تر از رقیب خود، شرکت هانکوک، سهم زیادی از فروش تایرهای خارجی در ایران را به دست دارد.شرکت نکسن با سابقه ترین برند تولید کننده لاستیک در کره جنوبی است. این شرکت با سابقه 70 ساله، سهم بزرگی در معرفی لاستیک های کره ای به دنیا دارد. شرکت لاستیک نکسن، تولید کننده تایرهای فابریک بسیاری از صنایع خودرو سازی آسیایی و اروپایی است. قیمت محصولات این شرکت و برند کومهو در یک سطح قرار دارد. ماندگاری و طول عمر بالا در کنار کیفیت ساخت عالی از مزایای چشم گیر تولیدات نکسن می باشد. که باعث توجه بیشتر افراد برای خرید لاستیک نکسن در بین لاستیک های کره ای دیگر شده است.

رودستون، بی رقیب در قیمت

با توجه به وضعیت کنونی بازار و شرایط اقتصادی مردم، امکان خرید لاستیک های خارجی به خصوص لاستیک های کره ای برای بسیاری از مصرف کنندگان وجود ندارد. به دنبال افزایش قیمت لاستیک های خارجی، وارد کنندگان محصولات تولیدی شرکت کره ای رودستون را به دلیل قیمت مناسب آن ها به کشور وارد کردند. لاستیک رودستون یکی از پرفروش ترین محصولات کره ای می باشد که در سال های اخیر این برند خوش قیمت بخش زیادی از فروش لاستیک های خارجی را به خود اختصاص داده است.قیمت مناسب این برند کره ای یکی از مهم ترین فاکتورهای محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان ایرانی می باشد.

برند رودستون بخشی از مجموعه ی نکسن می باشد که اقدام به تولید لاستیک های با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه نموده است. حجم عظیم صادرات این محصول به سراسر جهان، باعث شده که خطوط تولید این شرکت گسترش پیدا کنند، به طوری که در حال حاضر این شرکت خطوط تولید فعالی در کشورهای چین وکره جنوبی دارد. رودستون دارای ویژگی های بسیاری از جمله کیفیت عالی و قیمت مناسب است. این ویژگی ها دلیل برتری او نسبت به سایر رقبا در بازارهای جهانی از جمله کشور ایران می باشد.

3 عدد لاستیک
قیمت لاستیک های کره ای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لاستیک کره ای

شاید از نظر برخی افراد، قیمت بالای یک محصول به معنی کیفیت و ارزش بالای آن است؛ اما لزوما اینگونه نیست. خریدی از نظر اقتصادی توجیه پذیر می باشد که کیفیت بالا را به همراه ویژگی های دیگری از جمله قیمت به صرفه در اختیار شما قرار دهد. بنابراین برای خرید یک لاستیک خوب همیشه به دنبال گران ترین آن نباشید. تایری را انتخاب کنید که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی داشته باشد. این ویژگی لاستیک های تولیدی برندهای کره ای است.

لاستیک نکسن
در خرید لاستیک کره ای به چه مواردی باید توجه کنیم؟

خرید لاستیک کره ای

صنعت خودروسازی در کشور پیشرفته کره جنوبی با فراهم آوردن لاستیک هایی با کیفیت و خوش قیمت، توانسته در بازارهای داخلی و خارجی نقش پررنگی داشته باشد. با توجه به استقبال زیاد خریداران از لاستیک های کره ای، بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده تایر، امکان خرید و فروش این محصولات را فراهم کرده اند. شما می توانید با مراجعه به یکی از این مراکز، از میان تایرهای متنوع، لاستیک مناسب خودروی خود را با در نظر گرفتن کیفیت، برند و قیمت خریداری کنید.شما عزیزان برای خرید بهترین لاستیک کره‌ای می توانید با تیم تخصصی فروشگاه شجاع تایر در ارتباط باشید. کافیست با ما تماس حاصل بفرمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، به راحتی سفارش خرید خود را ثبت کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

در ادامه لیست قیمت برخی لاستیک های کره ای آمده است.به دلیل نوسانات قیمت برای دریافت قیمت روز لاستیک با شماره 05133448084 تماس بگیرید.

نوع لاستیک قیمت
لاستیک نکسن 2022 NBLUE ECO 205/55/16 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
مدل CP643a  لاستیک نکسن 2022 215/45/17 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
نکسن NPRIZE AH5  2022 دورسفید 205/75/14 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
 لاستیک هانکوک مدل 205/65R15 Kinergy eco2 K435 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
لاستیک خودرو هانکوک مدل Ventus Prime2 K115 سایز 245/45R18

 

جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
لاستیک زمستانی هانکوک Winter icept RS W442 205/70 R15 96T

 

جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
تایر خودرو کومهو 205/55R16  گل ECOWING KH27 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
کومهو تایر  195/60R15 SOLUS HS11 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
لاستیک کومهو مدل CRUGEN PREMIUM 225/60R18 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
لاستیک خودرو رودستون مدل N5000 Plus سایز 185/65R14 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
تایر رودستون N5000PLUS سایز 205/50R16 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید
برند رودستون مدل CP661 175/70R13 جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید

جمع بندی

شرکت های تولید کننده لاستیک کره ای در تولید محصولات خوش قیمت با عملکرد عالی بسیار موفق عمل کرده اند. برندهای کره ای همچون هانکوک، کومهو، نکسن و رودستون با برند های مطرح اروپایی در رقابت هستند. این محصولات محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان دارند. دلیل آن فراهم آوردن مجموعه ای از ویژگی ها همچون کیفیت، راحتی سواری، ماندگاری، طول عمر و قیمت مناسب است.

منبع: tyres

فروشگاه لاستیک شجاع تایر

سوالات متداول

برند های پرطرفدار برای خرید لاستیک کره ای کدامند؟

خرید لاستیک هانکوک، تکسن و رودستون از بین برندهای لاستیک کره ای پرطرفدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران زیادی نیز دارد.

کدام یک از انواع لاستیک کره ای قیمت مناسبی دارند؟

لاستیک رودستون از انواع لاستیک کره ای است که به دلیل قیمت خوبی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed